Şenol Şensoy Kimdir?

Fitoterapi Uzmanı Tıp Hekimi yaklaşık 30 yıllık kamu hekimliğini yerine getirdikten sonra emekliliğe ayrılmıştır. Emekliliğe ayrılışında, yine özel kurumlarda hekimlik görevini yerine getirmeye devam etmiştir. Şenol Şensoy, halk arasında popüler bir hekimdir. Katıldığı ve katılmaya devam ettiği televizyon programlarıyla da adını birçok kez duyurmaktadır. Şenol Şensoy’u diğer hekimlerden ayıran bir özellik ise geleneksel tıp ile modern tıbbı sentezleyerek, oluşturduğu tedavi yöntemleridir. Fakat tıp kariyeri boyunca birçok serviste uzmanlaşmasının da getirdiği birçok avantaj bulunmaktadır. Şenol Şensoy, üniversite yıllarından günümüze kadar ilgi alanı olan Fitoterapi üzerine uzmanlaşmıştır. Böylece Türkiye’de sayısız hastanın yardımına koşmuş ve tedavisini gerçekleştirmiştir. Bu sayede 2020 Yılında ise Altın Zirve Yılın En İyi Alternatif Tıp Uzmanı ödülüne layık görülmüştür.

Şenol Şensoy, günümüzde kurucusu olduğu kliniğinde Fitoterapi ile hastalarını tedavi etmeye devam etmektedir. İstanbul – Bakırköy’de bulunan klinik yüzlerce hastanın şifası olmuştur. Şenol Şensoy, Fitoterapi üzerine uzun yıllar çalışmıştır. Gerekli uzmanlaşmaya eriştikten sonra hastalarının şifa bulmasını sağlamaya çalışmaya devam etmektedir.

Yüzlerce hastanın tedavisine koşan Şenol Şensoy, günümüzde güvenilen hekimler arasında yer almaktadır.  SHOW TV, CNNTÜRK, STAR gibi Ulusal televizyon kanalarına uzman olarak katılmış ve halka bilgi akışını sağlamıştır. Geleneksel Tıp ve Modern Tıp ile ilgili çalışmalarına günümüzde de devam etmektedir. Başarılı hekim, tedavilerinde sadece fitoterapi ile yetinmeyerek, geleneksel birçok tedaviyi hastalarına sunmaktadır.

Şenol Şensoy Kimdir?

Şenol Şensoy kimdir? Bu soruyu halka sorduğumuzda şu cevapları alırız.

• Kanser
  • Kısırlık
  • Kalp ve Damar Hastalıkları
  • Beyin ve Sinir Hastalıkları
  • KOAH
  • Tansiyon
  • Şeker(Diyabet) Hastalığı

Özellikle bu hastalıkların tamamlayıcı fitoterapi yöntemleriyle, tedavilerine ciddi katkılar sağlanabileceği üzerine bir çok televizyon programına çıkmıştır. Klasik tıbbi tedavilerin yanında fitoterapiden de faydalanılmasının çok önemli katkılar sağladığını söylemektedir. Bundan dolayı tıbbi bitkiler konusunda binlerce yıllık birikime sahip olan insanlığın, bu birikimden faydalanmaya ihtiyacı olduğunu anlatmaktadır.

Dr. Şenol Şensoy halen kendi kliniğinde fitoterapiden de faydalanmak isteyen hastalarına danışmanlık hizmeti vermektedir. 20 yılı aşkın bir süredir tıbbi bitkiler üzerine yapmış olduğu çalışmaları insanımızın hizmetine sunmaktadır. Bundan dolayı halk arasında şifalı bitkiler olarak bilinen tıbbi bitkilerden istifade eden sayısız insanımızın taktirini kazanmıştır. Ancak fitoterapinin tıp doktorları tarafından uygulanması gereken tedavi edici bir alan olduğunu söylemektedir. Bu nedenle sağlık bakanlığı tarafından verilen sertifikasyon eğitimleri ile sadece doktorlar tarafından yürütülmelidir.

Medya